Czuwaj!
Chcielibyśmy ogłosić, że od dzisiaj do 25.09.2021 włącznie można wystąpić do Hufca z prośbą o zwrócenie części płatności za obóz harcerski i kolonię zuchową. Możliwość uzyskania zwrotu części płatności wynika z wcześniejszego zakończenia obozu (15.07.2021) spowodowanego ewakuacją w dniu 14.07.2021.
„Część płatności”?
Wysokość zwrotu została ustalona po spłaceniu wszelkich należności, m. in. baza, transport, naprawa i wymiana sprzętu uszkodzonego burzą.
Jak uzyskać zwrot?
Proszę pobrać odpowiedni z plików dostępnych poniżej, wydrukować go i podpisać, a następnie przesłać skan na DWA adresy e-mailowe:
piastow@zhp.pl
agnieszka.jarosz@zhp.net.pl
Jeśli ktoś uczestniczył w obozie/kolonii w niestandardowym terminie – proszę o indywidualny kontakt na powyższe adresy. Kwota zwrotu zostanie podana przez Skarbniczkę Hufca.
Z harcerskim pozdrowieniem!